Vánoce

24.12.2011 22:02

Vánoce jsem si moc užil! Slavil jsem je prvně v životě a bylo to moc prima. Čekání na štědrý večer mě nebavilo, tušil jsem, že se bude něco dít, panička pořád poletovala po bytě a všechno chystala a já jsem se nemohl dočkat. Po večeři jsem konečně mohl k dárkům. To bylo senzační, dostal jsem toho hrozně moc, protože jsem móóóc hodný pejsek. Hlavně nový balónek se mi děsně zamlouval a tak jsme ho s paničkou hned vyzkoušeli a zahráli jsme si fotbálek :-)

Taky jsem dostal dumíka, ale s tím se hrát nesmím, s tím můžu jenom pracovat, ale i to mě moc baví.

Málem bych zapomněl napsat, že se mi moc líbil adventní věnec, panička mi zakazovala, prohlížení si ozdob a svíček z blízka, ale jednou v noci ho panička zapomněla uklidit a tak jsem sebral dvě svíčky :-). Jedna se mi zakutálela pod pohovku, ale ta druhá, tu jsem celou snědl.... no moc dobrá nebyla a panička mi vyhubovala, když to ráno zjistila, ale to už bylo pozdě, to jsem jí už měl v bezpečí - v bříšku :-D

Panička ode mě a od mého brášky Argoška dostala velký kalendář s našima fotkama! Takže jsem s bráchou slavní, jeho páníci dostali taky kalendář a ještě jsme jeden poslali do Štítů k Duškům, aby se celý rok mohli koukat, jací jsme nádherní kluci šediváci!

 

Štastné a veselé a pac Eko