Dort z prasečích nožek

29.01.2012 09:12

Na akorátně velký dort jsem použila 1,3 kg prasečích nožek (3 ks), dále zelenina dle preferencí pejska, já jsem do dortu zalila brokolici, kvůli barevnému efektu a také proto, že ji má Eko moc rád, poslední ingerediencí je rozdrcený stroužek česneku.

 

Prasečí nožky jsem rozvařovala cca 3 hodiny, až maso a kůže odpadala od kostí.

Nechala jsem hmotu, která připomíná spíše polévku trošku vychladnout, abych z ní mohla následně vyndat kosti, chrupavky jsem nechala!

Do starého prázdného hrnce o obsahu cca 2 litry jsem vlila všechnu tekutinu spolu s kůží,chrupavkami a masem, přidala jsem brokolici (syrovou) a rozdrcený česnek, vše jsem zamíchala a dala jsem to chladit přes noc na balkon (raději jsem to přiklopila kvůli ptákům).

Ráno jsem vyklopila dortík na talíř a za slavnostního fotografování jsem dáreček předala oslavenci :o)