Už mi je 8 měsíců!

18.09.2011 15:03

Už mi je osm měsíců a začínám být velký pes!

K narozeninám jsem tentorkát dostal nový pelíšek a taky dýňovou dobrůtku.

Ráno jsem si hrál ve Stromovce s mojí novou kamarádkou Danteou, československou ovčačkou. Dantea je super, dá se s ní dovádět jako kdyby byla starší brácha! I když je to slečna, tak do ní můžu klidně nabourat v rozběhu a tahat jí za nožičky i za ocásek a vůbec jí to nevadí. Dantea taky hodně moc plave v rybníčku a protože jsme kamarádi, tak ji tam nikdy samotnou nenecham a hupsnu tam vždycky za ní :-)

Jo a taky jsem dostal velikou kost z biofarmy! Kostička je zase z krávy a vážila 3,26 kg a byla rozpůlená, což je super, protože můžu na morek, mňam :-)

Už se těšim na další narozeniny, až mi panička zase připraví nějakou dobrůtku a dárečky :-)

Pac Eko