Podzimní zkoušky!

25.10.2012 21:49

V neděli 14.10. jsme spolu s paničkou absolvovali další zkoušky, tentokrát se stylovým názvem Podzimní zkoušky.

Zkoušeli nás v Praze 9 v Kolodějích a bylo to super. Ještě před začátkem zkoušek za námi přijela hodná teta Marcelka, která nás vozila po celou dobu zkoušek ve svém prima autě. Jenom je škoda, že nechala Pacinku doma, do kufru by se ke mě vlezla a určitě by se jí tam také líbilo. Ale panička se s tetou domluvila, že Pacinku nevezmou, že bychom prý zlobili a já bych se nesoustředil...

Na zkouškách se mi líbilo. Akorát jednou jsem chvíli váhal, to když jsem stál nad teplým zajícem, který byl fakt velký... tak velikého jsem ještě nikdy neviděl, ani nenosil. Stál jsem nad ním a přemýšlel a panička to nevydržela a vydala mi druhý povel "aport" a kvůli ní jsem potom dostal 3, ale jinak jsem měl téměř vše ostatní vyčtvrkované!!! Naše skupina byla prima a většina mých kolegů zdárně zkoušku dokončila. Ke konci zkoušky za námi dorazila ještě teta Lucie s Grissonem, mým kámošem modrým pikardským ohařem. Grisson koukal jak jsem vypracoval vlečku se zajícem, schválně jsem si na ní dal záležet, aby viděl, jak se to má dělat. Já jsem totiž starší a tak mu musim jít příkladem!

Po zkoušce jsme se vrátili do hospody, kde se začínalo. Panička mě uvázala k nějaké kovové tyči a šla si objednat jídlo a ani se mě nezaptala jestli třeba něco nechci a to mě namíchlo! A tak jsem pořádně škubnul a přetrhl jsem další kožené vodítko :D Panička byla chvíli pěkně naštvaná a znova mě uvázala k tyči a šla se najíst k holkám, ale já jsem tak zlobil, že si mě musela vzít k sobě. Zlobil jsem schválně, protože při nástupu říkali, že se na nás pejsky během zkoušky nesmí ani ošklivě koukat, natož nás potom trestat... a panička ještě pořád nevěděla jak jsme se umístili a neměla v ruce můj diplom.

Svým umístěním jsem si to u paničky nakonec vyžehlil, dokončil jsem totiž PZ na 4. místě z 18ti ohařů! Jo a dostal jsem 281 bodů ze 300. To docela ujde, ne?

 

Pac, Eko