Jaro, brácha a svod

01.04.2012 15:10

S lepšícím se počasím mám čím dál tím méně času; pořád někde cvičím, hodně cestuji a vůbec se toho děje moc.

V březnu jsem slavil 14 měsíců společně s bráškou Argoškem. Páníci nás vzali do Brodu nad Dyjí na pracovní víkend.

Bylo to parádní setkání, brácha je velký fešák a hrozně moc balil mojí kamarádku Packu :-)

Počasí bylo nádherné, pracovali jsme na veliké louce, vystavovali jsme křepelku, učili jsme se aportovat a já jsem si zkusil ponosit lišku!

Taky jsem rozbil vodítko, protože se vystřelilo do vzduchu a Mirek hodil dummíka do rákosí... sice ho tam hodil pro jiného psa, ale mě to nedalo a vyrazil jsem jako blázen vpřed..... panička byla moc ráda, že se vodítko přetrhlo a její páteř zůstala celá... dummíka jsem našel a přinesl ho paničce.

 

1.4.2012 jsem byl s Aminkou a Packou na svodu mladých psů v Horních Počernicích. Bylo to tam prima, hodně kamarádů, moje psí holky, zařádili jsme si výmarákama a paní posuzovatelka Simona Svatoňová mi napsala moc pěkný posudek:

 

Typický, jednobarevný, silné kostry, chrup úplný, skus nůžkový, kvalita srsti standardní, povaha klidná, výška 67 cm, oko světlé, ucho normální, čenich normální.

 

Panička akorát kroutí hlavou nad klidnou povahou.... já jsem totiž na svodu přetrhl úplně nové, kožené, lovecké vodítko, které mi panička pořizovala kvůli svodu a zkouškám... Ale Aminka na svodu zase přetrhla kovový stahovací obojek a Packa se celá zablátila, takže jsem nevybočil z průměru naší psí partičky :-D