10 měsíců

17.11.2011 12:06

Ve středu mi bylo už deset měsíců! Jako vždycky jsem slavil se svýma psíma kamarádkama: Marlenkou a Tarou, Dantea nepřišla, protože do Stromovky chodí úterky a čtvrtky a o víkendu. Panička tentokrát upekla takové malé a móóóc dobré tuňákové kuličky, akorát jsem moc nechápal, proč je dávala všem pejskům. Podle mě by bylo správné, aby mi ostatní pejskové něco dobré přinesli, když jsem slavil, že jo? No, ale panička má jiný názor a podělila kuličkama úplně celou smečku. Holkám to moc chutnalo a potom jsme zase řádili :-D

Taky se mi konečně podařilo porazit člověka - shodou okolností jsem podrazil nohy vlastní paničce! Chuděra spadla na záda, ani nevěděla jak. Já jsem se totiž pořádně rozběhnul z kopečka a letěl jsem jako blázen a nedokázal jsem v té šílené rychlosti uhlídat směr a tak jsem do paničky narazil bokem a podrazil jsem jí obě nohy; vůbec neměla šanci to ustát! 

Abych to zlobeníčko napravil, tak jsem byl druhý den na cvičáku nejhodnější a nejšikovněší z celé skupiny! Asi se brzo dostanu do mírně pokročilých. Docela bych tam už chtěl, mám tam spoustu kamarádů třeba Puntíčka, Lily a Hurvínka, a taky bych se tam začal učit další povely, které budu potřebovat při práci.